Sköna Lördag.

Äntligen ledig. Igår när jag vaknade så sken ju solen som aldrig förr. På med kläderna och i med frukosten sedan ut. Först blev det en sväng till Kristoffers mamma. Kristoffer skulle ut med skotern med Peder och Jimmy så jag tog med mig Leija på en promenad.
 
Först blev det ett sväng till Lisa och Gunnars grav. Men det var riktigt svårt att se vart alla gravarna var. Snön hade täkt de flesta och det enda man kunde se var bevattningspinnarna sticka upp ur snön. Men till deras grav var det en tydlig gång.  På Lisas grav sitter det en liten ängel i vit sten och igår så kikade jag in på hennes mammas facebook och fick se hennes tattuering som hon gjort under sin vistelse i Thailand. En jätte vacker ängel.


Efter gravvisiten så gick jag och Leija vidare mot solens strålar. Jag hade tänkt mig en tur runt svidjan i rask tackt men det hade inte voven tänkt. Hon skulle nosa på allt hon bara kunde och takten blev inte alls snabb. Men det var endå trevligt att vara ute och röra sig lite och ha sällskap av henne.



Lilltussen.

På kvällen så blev det middag från Tajmahal. Jag åt mig mer än mätt och endå var det en massa kvar. Har nu även lunch idag. Sedan så tittade jag på melodifestivalen och käkade godis i sovrummet och Krille och hans kompisar hade fotbollskväll i tv-rummet. Helt klart en toppen dag med sol och allt.

Idag ska jag försöka damsuga här hemma, handla i em och så ska jag ringa Marica igen och se om hon är hemma. Måste får lite skvaller om deras tjejkväll. Mer vet jag inte. Är öppen för förslag.

Puss
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0