Shopping.

I fredags var jag ledig, då passade jag på att träffa Moa och käka lunch med henne.

Vi gick på Plaza och där serverade de kyckling tikka och så räksoppa med örtbröd. Både jag och Moa tog en räksoppa, sedan så en välproppad salladstallrik. De har en helt underbar salladsbuffe där måste jag säga. Soppan var jätte god och full med goda räkor och grönsaker och brödet var nybakt. Kan helt klart rekomendera att äta lunch där.

Efter lunchen så tog vi oss en tur på stan. Vi tittade mest men både jag och Moa handlade en t-skirt till våra stiliga män. Krille fick en svart t-skirt med ett textryck. Jag fyndade även ett par skor, strumpbyxor och en skjortklänning. Det känndes väl unnat att köpa något till mig själv, Har nämligen inte vart på stan och shoppat på över 1 månad, vilket inte är likt mig alls. Det måste vara vårsolen som väckt mina shoppingbehov igen.

1.



Eco, ordinarie pris 900, nu 450kr. Inte dumt.  Det kändes som att de redan var ingådda.



2.



HM 249 kr.


På kvällen åkte Krille på fotboll , så jag dukade upp för fredagsmys.



Lite mörk bild, men det ska föreställa fredagsmys alá nyttighet. Taco dipp och lite olika goda grönsaker. Men jag ska vara ärlig, det blev lite chips med, men mest grönt.

Nu ska jag ut i solen och njuta av strålarna som bjuds, vem vet. De kanske försvinner igen.

PUss.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad fina grejer du hittade på stan! Supersnyggt verkligen! Du har bra smak du. ;) Och ditt nyttiga snacks hade jag gärna tagit del av. Såg riktigt gott ut. PUSS PUSS

2010-03-15 @ 09:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0