Party!!

Frukosten är intagen och snart är köket städat och undanröjt. Tänderna ska borstas och ansiktet skrubbas inför kvällens aktiviteter.
Är nämligen bjuden till Marielle på party med rocktema. Vi kommer vara ett gäng frecka tjejer som ska njuta av varandras sällskap och sedan bär det av ut på TC. Jag ser verkligen fram imot denna kväll. Jag har nämligen inte vart ute på puben eller fest sedan januari.

Så när tänderna är borstade så ska jag bege mig ut på stan för att leta något fint att sätta på min lilla kropp. När det kommer till rocklook så kännde jag att jag inte hade så mycket i klädväg, så raka vägen till affärerna.

OJ vad jag längtar!!!

Tips från catwalken

Kommentarer
Postat av: Elina sundsvall

Hej Hanna! Kom precis att tänak på dig nu när jag satt här vid datorn, jag lade ner min blogg och kom på att du var en trogen läsare. Men det var på grund av stress och för mycket läsare (det blev obehagligt). Jag ville bara säga att du får min mail adress så kan vi prata och hålla kontakten på det sättet istället:) Hoppas allt är bra med dig och att vi snart ses. Kramar Elina sundsvall

2010-03-21 @ 01:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0