Linslus

I lördags var det dags för tjejfest med rockteam hemma hos Marielle. Jag måste säga att hennes och Davids nya hem är så mysigt. När man kliver in genom dörren så känns det så hemtrevligt. Kajsa hennes katt var också hemma i lägenheten, men hon hade bara ett vakande öga på oss.

Det var Marielle, Moa, josefin, Emma, jag och så tre vänner till Marielle som hette Jessica, Hanna och Emelie. Det är alltid så roligt att lära känna nya människor. Vi drack gott och pratade om allt och inget. Emelie hade med sig ett spel som jag tror hette "Tjejmiddag" Det var frågekort som vi turade om att läsa och sedan välja man ut en person som fick svara. En del frågor var mer bekväma att svara på en andra men det var jätte trevligt.

Sedan så hade Marielle fribiljetter till TC så alla fick gå in gratis. Tackar.  Vi pratade och drack lite till innan det var dags för dansgolvet. Vi dansade till svetten lackade och klockan slog 2.
Det var riktigt kul att vara ute och dansa. Sist jag var ute på puben var 23e januari, hör och häpna. Så det var extra roligt i lördags.

Vi hamnade också på bild under vårt besök på TC.




Josse och Marielle

Tjusiga damer det där...hihi.

PUss.

Kommentarer
Postat av: Marica

Så tjusiga- hela gängen! Wow!Snyggingar! Ha en fin dag vännen min! :-) Puss!

2010-03-22 @ 09:46:57
Postat av: josefin

Va fin du är på bilden! Älskar din outfit du hade på dig! Det var verkligen jättekul och trevligt i lördags :)



Kram! <3

2010-03-22 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0