vad glad jag är!!

Helgen har vart lika händelserik som förra helgen. Fredagen blev lugn och skön, jag köpte mig en stor låda sushi och myste framför tvn medan Krille lille var bjuden på middag av en av hans vänner. Ja, då funderar ni på varför jag inte fick vara med. De åkte och tränade sedan så var det dags för middag innan de skulle vidare på fotbollsträning. De åt korvtroganof, inte lika gott som sushi.

På lördagen så var det dags för en ny skotertur men den här gången blev det med ett annat trevligt gäng. Vi skotrade från Röbäck till yttersjö/dergersjö där vi grillade lite korv, åt varma mackor i en grillstuga. Oj så mysigt det är att sitta vid en eld och grilla en korv eller göra mackor och låta solen värma en med sina varma strålar. När vi hade grillat klart så åkte vi vidare till en äng där vi busade lite med skotrarna och jag rammlade av för första gången detta år. Jag slog mig inte alls, det var djup snö där. 

På kvällen så bjöd vi Kristoffers mamma på middag och senare kom Teres, jocke och Malou och drack kaffe hos oss med.


Söndagen bestod av en lång morgonpromenad med Josefin runt röbäck, korv grillning hos krilles mamma och sedan lite bakning och småstök hemma i hemmet vårt. Helgen avslutades med en pizza och nyaste beckfilmen, i stormens öga. Klart en toppenhelg igen.

Korvgrillning

Jag känner att livet börjar komma tillbax i min kropp nu när ljuset har kommit tillbax och solen gör sig påmind igen. Men fortfarande är jag rätt trött och orkeslös men mycket gladare. Nu ska jag borsta gadden, jag är bjuden på fika hos Marielle i deras nya lägenhet.

Puss..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad modigt av Krille att bjuda så på sig själv. :) Söt klänning förresten.. :)

2010-02-15 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0