Mumma.

Ytterligare några dagar har gått av veckan och i morgon är det fredag igen. Ibland så känns det som att tiden bara flyger iväg.

Jag har morgondagen och sedan lördag eftermiddag kvar att jobba. Eftermiddagen på lördag är för en annan som ska vara ledig. Jag hoppas på att det ska lugna av på jobbet lite inför helgen, det är så jobbigt att jobba när det är full fart hela tiden. Sedan så är jag bortbjuden på lördag till David och Marilelle, så jag ska göra allt för att komma iväg från jobbet så fort det går.

Vad har hänt i mitt liv sedan jag skrev sist, jo orken har börjar komma tillbax i min lilla kropp,så nu har jag vart och tränat bla. vattengympa på Hemgården. Det ska jag helt klart prova igen. Det var rätt kul, men jag stod nog på lite för grundt vatten.
I går så var jag och åt lunch med Marielle på vårt ställe, ja precis, Göteborg. Denna dag blev det kycklingtoast. Mumma.

Ikväll så blev vi bjudna på middag hos Krilles mamma. Det vankades grönsakssoppa och pannkaka. Jag åt soppan och så tog jag 2 st skivor av hennes nybakta GI bröd. En massa frön och aprikoser, yogurt mm. Sedan rymmdes inte det någon pannkaka.
Efter middagen hade jag tänkt åka och träna lite i gymmet men jag kännde att det var riktigt skönt ute, så det blev 1 timmas stavpromenad istället. Skönt att äntligen kunna göra något ute, utan att näsan rammlar av. Nu som kvällsfika så har jag gjort blodapelsinsaft i min råsaftsrefug.


1.

 


2.



Ja så lite melon. Nu är det bara att vänta på älsklingen sedan är det bara att hugga in.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0